Κατ' αρχήν, να ξεκαθαρίσω ότι όχι μόνο δεν ασχολούμαι με καμίας μορφής μαγγανίες, μεταφυσικές πρακτικές, κλπ, αλλά κλάνω μέντες με οτιδήποτε αφορά αυτό το χώρο... του εξω απο εδώ, του επέκεινα ή όπου αλλού είναι, τέλος πάντων.
Παρολαυτά, υπάρχει ένα μυθολογικό ον το οποίο έχω σε μεγάλη εκτίμηση και θεωρώ βαθιά παρεξηγημένο. Και δεν διστάζω να πω ότι, αν τα πρόσωπα της μυθολογίας αντιπροσωπεύουν, απεικονίζουν ανθρώπινα πάθη, προτερήματα και ελαττώματα, τότε αυτό το ον με εκφράζει σε μεγάλο βαθμό.
Η Λίλιθ. Η πρωτόπλαστη. Η πρώτη "σύζυγος" του Αδάμ, όταν "σύζυγος" δεν ήταν αυτή που κανόνιζε δεξίωση, λουλούδια και παρανυφάκια πριν ντυθεί σε τούλια φρουφρού το Σάββατο το βράδυ και έτρεχε τη Δευτέρα σαν τρελή στο σούπερ μάρκετ να πάρει σφουγγαρίστρα και κουβά γιατί όλοι θέλανε να πάρουν ένα χρήσιμο δώρο στα παιδιά αλλά το τρίπτυχο βιλέντα, χλωρίνη, βετέξ τους φαινόταν παρακατιανό και κανείς δεν το σκέφτηκε για χρήσιμο δώρο στη μελλόνυμφη.
Τότε που ο καλός Θεούλης εποίησεν άρρεν και θύλη σε όλα τα είδη των έμβιων όντων, και στο τέλος έφτιαξε τον άνθρωπο, άρρεν και θύλη, όπως όλα τα υπόλοιπα.
Έφτιαξε λοιπόν τον Αδάμ και τη Λίλιθ. Ξεχωριστά τον έναν από τον άλλο, αλλά προορισμένος να ενωθούν για να δώσουν ζωή.
Το ζευγάρι ζούσε στον Παράδεισο όπως και όλα τα άλλα δημιουργήματα του Υψίστου. Η σούπα χαλάει όταν προσπαθούν να συνευρεθούν , όπως και όλα τα άλλα δημιουργήματα του Υψίστου. Η Λίλιθ δεν δέχεται ότι πρέπει να είναι "από κάτω" και όταν ο Αδάμ την πιέζει επικαλείται τον Κύριο με το ιερότερο όνομά του και ξεφεύγει πετώντας. Ο Ύψιστος θυμώνει με τη χρήση του ονόματός του επί ματαίω και την πετάει έξω από τον Παράδεισο, στις ερήμους της Γης.
Ο Όφις, όμως, σιγά μην άφηνε τη Λίλιθ, το κελεπούρι, να πάει χαμένη. Την επισκέπτεται στην έρημο και της προτείνει να γίνει σύντροφός του και δαιμόνισσα. Εκείνη δέχεται, αν και κάτι αναφέρεται ότι ακόμα και στον κατηραμένο Όφι έκανε κόνξες.
Στο μεταξύ ο Αδάμ στον Παράδεισο λύσσαγε που έβλεπε όλα τα δημιουργήματα να "αυξάνονται και να πληθύνονται" και αυτός να είναι ο μόνος μαγκούφης και ανέραστος. Του έγινε στενός κορσές του Υψίστου να του φέρει τη Λίλιθ πίσω. Έστειλε λοιπόν τρεις αγγέλους στη Λίλιθ να της πουν ότι ο Ύψιστος και το πρωτοπαλίκαρό του τη συγχωρούν και τη δέχονται πίσω. Αυτή τους ξαποστέλνει με βρισιές. Οι άγγελοι τότε της ανακοινώνουν, με αγγελικά χαμόγελα, υποθέτω, οτι αν δεν υπακούσει θα σκοτώσουν όλα τα παιδιά που στο μεταξύ είχε αποκτήσει με τον Εωσφόρο. Η δαιμόνισσα τους ξαποστέλνει για μια φορά ακόμα, έξαλλη με το σκηνικό.
Η απειλή πραγματοποιείται. Ο Κύριος, ως δίκαιος και φιλεύσπλαχνος (κατά τον Αδάμ), σκοτώνει τα παιδιά της Λίλιθ και την καταδικάζει στο Πυρ το εξώτερο, ως εξώλης και προώλης.
Φτιάχνει μια καινούρια, υποταχτική Γυναίκα από το πλευρό του Αδάμ, η οποία βέβαια, λόγω της μαλακής της φύσης, πιστεύει και εκείνη τον Όφι με τις γνωστές συνέπειες...
Η Λίλιθ μισεί πια θανάσιμα τα παιδιά, τις εγκύους και ότι έχει σχέση με τη συνέχιση της ζωής. Το μόνο που θέλει και ξέρει είναι να ικανοποιεί τις γενετήσιες ορμές της με όποιο διεστραμμένο τρόπο σκεφτεί. Επισκέπτεται και ταλανίζει άνδρες μοναχικούς και παράνομα ζευγάρια, ώστε να κλέβει σπέρμα για να δημιουργεί δαίμονες. σκοτώνει νεογέννητα, λεχώνες και εγκύους και καταστρέφει το μέλλον των παιδιών.
Αυτή είναι η ιστορία της Λίλιθ που όταν διεκδίκησε τη θέση της στον Παράδεισο, θεωρήθηκε αισχρή και τιμωρήθηκε με αποκλεισμό από τη Χώρα της Επαγγελίας που χαίρονταν όλα τα δημιουργήματα του Κυρίου, ακόμα και τα πιο ταπεινά.
Μα κι όταν ακόμα προσπάθησε να φτιάξει το δικό της κόσμο, τη δική της ιστορία, τιμωρήθηκε ξανά με το χειρότερο τρόπο. Και έγινε δαιμόνισσα και άδικη τιμωρός της αθωότητας, καταραμένη και φοβερή, μισητή και αποκρουστική.
Δεν ξέρω πόσο αθώο αίμα έβαψε τα χέρια και τα χείλη της Λιλιθ, αλλά ξέρω ότι αυτό που έβαψε τα χέρια και τα χείλη του Θεού μας δεν είναι λίγο. Και αναρωτιέμαι πώς γίνεται να θεωρείται κάποιος καλός και ενάρετος ή κακός και δαιμονικός από τη φύση του, ανεξάρτητα από τις πράξεις, τις αποφάσεις και τη στάση του αλλά και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί.
Καταλήγω ότι η κρίση αξιών δεν είναι καθόλου μα καθόλου σημείο των καιρών μας. Είναι μάλλον κατασκευαστικό λάθος του κόσμου μας.
Παρολαυτά, υπάρχει ένα μυθολογικό ον το οποίο έχω σε μεγάλη εκτίμηση και θεωρώ βαθιά παρεξηγημένο. Και δεν διστάζω να πω ότι, αν τα πρόσωπα της μυθολογίας αντιπροσωπεύουν, απεικονίζουν ανθρώπινα πάθη, προτερήματα και ελαττώματα, τότε αυτό το ον με εκφράζει σε μεγάλο βαθμό.
Η Λίλιθ. Η πρωτόπλαστη. Η πρώτη "σύζυγος" του Αδάμ, όταν "σύζυγος" δεν ήταν αυτή που κανόνιζε δεξίωση, λουλούδια και παρανυφάκια πριν ντυθεί σε τούλια φρουφρού το Σάββατο το βράδυ και έτρεχε τη Δευτέρα σαν τρελή στο σούπερ μάρκετ να πάρει σφουγγαρίστρα και κουβά γιατί όλοι θέλανε να πάρουν ένα χρήσιμο δώρο στα παιδιά αλλά το τρίπτυχο βιλέντα, χλωρίνη, βετέξ τους φαινόταν παρακατιανό και κανείς δεν το σκέφτηκε για χρήσιμο δώρο στη μελλόνυμφη.
Τότε που ο καλός Θεούλης εποίησεν άρρεν και θύλη σε όλα τα είδη των έμβιων όντων, και στο τέλος έφτιαξε τον άνθρωπο, άρρεν και θύλη, όπως όλα τα υπόλοιπα.
Έφτιαξε λοιπόν τον Αδάμ και τη Λίλιθ. Ξεχωριστά τον έναν από τον άλλο, αλλά προορισμένος να ενωθούν για να δώσουν ζωή.
Το ζευγάρι ζούσε στον Παράδεισο όπως και όλα τα άλλα δημιουργήματα του Υψίστου. Η σούπα χαλάει όταν προσπαθούν να συνευρεθούν , όπως και όλα τα άλλα δημιουργήματα του Υψίστου. Η Λίλιθ δεν δέχεται ότι πρέπει να είναι "από κάτω" και όταν ο Αδάμ την πιέζει επικαλείται τον Κύριο με το ιερότερο όνομά του και ξεφεύγει πετώντας. Ο Ύψιστος θυμώνει με τη χρήση του ονόματός του επί ματαίω και την πετάει έξω από τον Παράδεισο, στις ερήμους της Γης.
Ο Όφις, όμως, σιγά μην άφηνε τη Λίλιθ, το κελεπούρι, να πάει χαμένη. Την επισκέπτεται στην έρημο και της προτείνει να γίνει σύντροφός του και δαιμόνισσα. Εκείνη δέχεται, αν και κάτι αναφέρεται ότι ακόμα και στον κατηραμένο Όφι έκανε κόνξες.
Στο μεταξύ ο Αδάμ στον Παράδεισο λύσσαγε που έβλεπε όλα τα δημιουργήματα να "αυξάνονται και να πληθύνονται" και αυτός να είναι ο μόνος μαγκούφης και ανέραστος. Του έγινε στενός κορσές του Υψίστου να του φέρει τη Λίλιθ πίσω. Έστειλε λοιπόν τρεις αγγέλους στη Λίλιθ να της πουν ότι ο Ύψιστος και το πρωτοπαλίκαρό του τη συγχωρούν και τη δέχονται πίσω. Αυτή τους ξαποστέλνει με βρισιές. Οι άγγελοι τότε της ανακοινώνουν, με αγγελικά χαμόγελα, υποθέτω, οτι αν δεν υπακούσει θα σκοτώσουν όλα τα παιδιά που στο μεταξύ είχε αποκτήσει με τον Εωσφόρο. Η δαιμόνισσα τους ξαποστέλνει για μια φορά ακόμα, έξαλλη με το σκηνικό.
Η απειλή πραγματοποιείται. Ο Κύριος, ως δίκαιος και φιλεύσπλαχνος (κατά τον Αδάμ), σκοτώνει τα παιδιά της Λίλιθ και την καταδικάζει στο Πυρ το εξώτερο, ως εξώλης και προώλης.
Φτιάχνει μια καινούρια, υποταχτική Γυναίκα από το πλευρό του Αδάμ, η οποία βέβαια, λόγω της μαλακής της φύσης, πιστεύει και εκείνη τον Όφι με τις γνωστές συνέπειες...
Η Λίλιθ μισεί πια θανάσιμα τα παιδιά, τις εγκύους και ότι έχει σχέση με τη συνέχιση της ζωής. Το μόνο που θέλει και ξέρει είναι να ικανοποιεί τις γενετήσιες ορμές της με όποιο διεστραμμένο τρόπο σκεφτεί. Επισκέπτεται και ταλανίζει άνδρες μοναχικούς και παράνομα ζευγάρια, ώστε να κλέβει σπέρμα για να δημιουργεί δαίμονες. σκοτώνει νεογέννητα, λεχώνες και εγκύους και καταστρέφει το μέλλον των παιδιών.
Αυτή είναι η ιστορία της Λίλιθ που όταν διεκδίκησε τη θέση της στον Παράδεισο, θεωρήθηκε αισχρή και τιμωρήθηκε με αποκλεισμό από τη Χώρα της Επαγγελίας που χαίρονταν όλα τα δημιουργήματα του Κυρίου, ακόμα και τα πιο ταπεινά.
Μα κι όταν ακόμα προσπάθησε να φτιάξει το δικό της κόσμο, τη δική της ιστορία, τιμωρήθηκε ξανά με το χειρότερο τρόπο. Και έγινε δαιμόνισσα και άδικη τιμωρός της αθωότητας, καταραμένη και φοβερή, μισητή και αποκρουστική.
Δεν ξέρω πόσο αθώο αίμα έβαψε τα χέρια και τα χείλη της Λιλιθ, αλλά ξέρω ότι αυτό που έβαψε τα χέρια και τα χείλη του Θεού μας δεν είναι λίγο. Και αναρωτιέμαι πώς γίνεται να θεωρείται κάποιος καλός και ενάρετος ή κακός και δαιμονικός από τη φύση του, ανεξάρτητα από τις πράξεις, τις αποφάσεις και τη στάση του αλλά και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί.
Καταλήγω ότι η κρίση αξιών δεν είναι καθόλου μα καθόλου σημείο των καιρών μας. Είναι μάλλον κατασκευαστικό λάθος του κόσμου μας.
Λοιπον..ΕΔΩ ειμαστε....!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην "κατασκευη" της θρησκειας. και την.."απαρχη" των αιωνων του ανθρωπου,ως "δημιουργημα και..Σπερμα Θεου...
Αλλα βεβαια, ΠΛΑΓΙΩΣ περναει..Η εξουσια Θεου..Οπως την φανταζεται,οδημιουργος της εκαστοτε θρησκειας...
Ετσι...
Εχουμε την ΕΒΡΑΙΚΗ ιστορια που αναλυεις,πιο πανω...
Που σαν εβραιογενης,η Χρηστιανικη θρησκεια, την εχει..."κληρονομικω δικαιω"....
Ομως η βασικη διαφορα...
Στην Θρησκεια του Ναζωραιου..Ειναι ακριβως αυτη..Η Πλαση Θεου...!!
Ποια ειναι δηλαδη η φυση του ΠΛΑΣΤΟΥ..
Αυτεινου,που επλασε τον ανθρωπο...Που ειναι και η βαση της διαφορετικοτητας, καθε θρησκευτικης δοξασιας...
Ετσι εχουμε..ΠΧ τον Δια...
Που επιτρεπεται να ειναι..Και πονηρουλης..Παρ οτι Πλαστης...
Εχουμε τον Θεο των Εβραιων..που ΠΟΤΕ δεν υποστηριξε οτι ειναι και.."καλος και αγαθος"
Αφου δεν διστασε..Να εξαφανισει Πολεις ολοκληρες..[Σοδομα-Γομορρα]
Αλλα και..Ολην την ανθρωποτητα..Οταν δεν την..Γουσταρε...!!!
[Κατακλυσμος]
Και μαλιστα...Κατα την διαρκεια του κατακλυσμου,οπως λεει στον Νωε....
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ..Εαν θα ξαναδημιουργησει,η οχι το ανθρωπινο ειδος...!!!
Τον Νωε τον εβαλε να κανει την.."κιβωτο"..Για την περιπτωση, που θα αποφασιζε..Να επεναδημιουργησει τον κοσμο...!!!!!
Οπως τελικα και εγινε...
[συνεχιζεται]
Bλεπουμε δηλαδη..Οτι η Εβραικη Θρησκεια...ΠΛΑΣΣΑΡΕΙ εναν θεο...Σαφως δυναστη..Δικτατωρα και εκδηκητη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου δεν δισταζει και να προχωραει ακομα και σε πληρεις γενοκτονιες...
Το οτι ακριβως..Ο Χριστιανος Θεος..ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ με αυτον των εβραιων...Ειναι μια απο τις μεγαλυτερες "παρεξηγησεις" που εχει υποστει η Χριστιανικη Θρησκεια....
Διοτι ο Ναζωραιος, το λεγει σαφως, και πολλες φορες το επαναλαμβανει...
Οτι ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ..Καταλυεται η υπαρξη..Της Δικτατωριας Θεου...Και απελευθερωνεται ο ανθρωπος, Του "προπατωρικου' και ολων των μετεπειτα, αμαρτηματων...!!!
Αυτο το νοημα εχει η Σταυρωση...!!
Και βεβαια, ΔΕΝ γιορταζουμε...ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ που θανατωθηκε,ο Ναζωραιος...Δηλαδη, αν..Τον αποκεφαλιζαν..Θα λατρευαμε...Το Μαχαιρι;;;
Η...
Αν τον απαγχονιζαν..Θα λατρευαμε..Το σχοινι;;;;
Με την Ανασταση...
Ακριβως,διατρανωνεται...Και η Αμιγως Χριστιανικη δοξασια...Οτι
Η διαδικασια απολυτρωσης, του "πλασματος" ανθρωπου..Απο τις αμαρτιες..ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ και αυτου του ιδιου,του Θανατου...!!!
Γι αυτο και οι Χριστιανοι...ΔΕΝ θεωρουν την εξουσια Θεου...
Επιβεβλημενη..Και δεν αναγνωριζουν και την εξουσια των Δυναστων, απανω τους...[μεταξυ αυτων και του..Καισαρα]
Γι αυτο και τους ριχνουν στα Λιονταρια..Τους Διωκουν και τους θανατωνουν ....ΟΛΟΙ οι ρωμαιοι αυτοκρατωρες...Παρ οτι η Ρωμαικη αυτοκρατωρια,εμπεριεχει..Πανω απο εκατο θρησκειες,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΙΩΧΘΗΣΑΝ....!!!
Προκειται περι..Αναρχικων και αντικοινωνικων στοιχειων..Οπως θα ελεγε, και ο Κυριος Υπουργος, Δημοσιας Ταξεως, ΣΗΜΕΡΑ...!!!
[συνεχιζεται]
Kαι τελος..Για να μην κανουμε και το σχολιο...ΣΕΝΤΟΝΙ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαμε εν ταχει..Στον ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟ Παυλο...Που .."αναμορφωσε" την Χριστιανικη δοξασια[θρησκεια] και ΜΑΣ εδωσε..Ακριβως αυτο που πιστευουμε σημερα...
Θα επρεπε να λεγομαστε...ΠΑΥΛΙΑΝΙΣΤΕΣ...Και ΟΧΙ Χριστιανοι....
Καθ οσον, η θρησκεια του Παυλου..Οπως "νομιμοποιηθηκε" μεσω των διεθνων συνεδριων της εποχης του....[Οικουμενικες Συνοδοι..]
ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ...
με το...Αναρχικο μορφωμα του Ναζωραιου....!!!
ΠΑΡΑ τη γιγανταια διαβρωση των σρατευματων των Ρωμαιων..Της Ρωμαικης Κοινωνιας της εποχης...
Και της Εβραικης αριστοκρατιας...
Ο Παυλος, με εναν αριστοτεχνικο ΕΛΙΓΜΟ....
"Τα του Καισαρος τω Κεσαρι..Και τα του Θεου..Τω Θεω..."
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ εξουσια ΜΕΣΑ στη Φρησκεια Του ναζωραιου...
Και τελικα συμφιλιωνει την εξουσια του..Καισαρα...με τη θρησκεια...!!!
Αναγνωριζοντας ως "ΑΓΙΟ" τον Αυτοκρατωρα...[κωσταντινο] και την..Μαννα του...!![Ελενη]
Επειδη ΔΗΘΕΝ ανακαλυψαν τον ΤΙΜΙΟ σταυρο...!!!
Ενω ειναι παντοιως γνωστο..Οτι ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΑΥΡΟ...Σταυρωνονταν πληθος καταδικων...
Και λαμβανοντας..[οι Χριστιανοι] ως
αντιτιμο....
Την συνθηκη των..Μεδιολανων...!!!
[ανεξιθρησκεια]
Η οποια..ΠΟΤΕ δεν ισχυσε...Αφου ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ αρχισαν οι διωξεις...Οσων ΔΕΝ ησαν Χριστιανοι....
Οι οποιες δυστυχως..Συνεχιζονται..μεχρι σημερα...!!!
Μαχαίρη μου, σ'ευχαριστώ για τα σχόλια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρέσει που έχεις τόσο βαθιά γνώση και πίστη στον πραγματικό Χριστιανισμό.
Η ιστορία της Λίλιθ για μένα δεν έχει μεγάλη σχέση με τη θρησκεία. Για μένα συμβολίζει το πόσο φοβόμαστε οι άνθρωποι τα πάθη μας, πόσο θέλουμε να τα διώξουμε απο τον Παράδεισο που φτιάχνουμε. Και πώς αυτά γίνονται δαιμόνια που μας πνίγουν, μας σκοτώνουν, μας γεμίζουν μίσος.
Ιδιαίτερα σε εμάς, τις γυναίκες, η επιθυμία για ανεξαρτησία, αυτοδιάθεση και η ικανότητα να υπερασπιστούμε τα πιστεύω μας, ήταν και είναι απαράδεκτα απο τον πολύ κόσμο. Πρέπει να είμαστε καλές, υποτακτικές καιευπροσάρμοστες. Εγώ δυσκολεύομαι σε αυτό το ρόλο, αν και ποτέ δεν υπήρξα φεμινίστρια. Το μόνο δικαίωμα που διεκδικώ είναι να είμαι ο εαυτός μου και να γίνονται σεβαστές οι επιθυμίες μου και οι ανάγκες μου.
Αυτό νιώθω και αυτό προσπάθησα να γράψω.
Και πάλι ευχαριστώ για το χρόνο σου, πολιτικέ μου φίλε. Έδωσες άλλη διάσταση στο θέμα και πολλη τροφή για σκέψη!