Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Καλοκαιρινό μπουρίνι

Χθες το απογευματάκι ο ουρανός σκοτείνιασε εντελώς αναπάντεχα! Όλοι έλεγαν από μέρες οτι την Κυριακή θα βρέξει, αλλά ποιος τους πίστευε! (Εγώ πάντως όχι.)           
 Σχετική εικόνα                               


Ο Βύρων ήταν εδώ. Η μοναδική μέρα μέσα στον Ιούλιο που το καράβι του έπιασε το λιμάνι μας. Του έλεγα οτι θα πάμε για μπάνιο, μετά σπίτι για φαγητό , μετά επισκέψεις, μετά ίσως για ένα ποτάκι και ότι ήθελε προκύψει...
Ήρθε όμως η καταιγίδα και ανέτρεψε όλα τα  προγράμματα. Ευτυχώς!
Ήταν όλα τόσο όμορφα...ήρεμα, δροσερά, ατμοσφαιρικά...
Μου αρέσουν οι καλοκαιρινές μπόρες τελικά!

4 σχόλια:

  1. Αρχικά να πω ότι ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη που με βρήκες μετά τη μετακόμισή μου από το "Σιγά τ' αβγά", καθώς τη νέα διεύθυνση την άφησα να φαίνεται εκεί για λίγο διάστημα!
    Και δεύτερον, να συμφωνήσω ότι μια καλοκαιρινή μπόρα μπορεί να είναι τελικά ευεργετική σε πολλά επίπεδα!
    Καλημέρα Ερμίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναρτήσεις μπορεί να μην κάνω συχνά, αλλά σας παρακολουθώ. Μόλις διαπίστωσα οτι πρέπει να σε προσθέσω στα Μ'αρέσουν. Ξεχνάω οτι δεν αρκεί να προσθέσω ένα blog στη λίστα ανάγνωσης για να ενημερωθεί και η λίστα προτάσεων...
    Πού θα πάει, μικρή είμαι, θα μεγαλώσω και θα μάθω...μέχρι τα 80...
    Η καλοκαιρινή μπόρα δρόσισε και το μέσα και το έξω. Υπέροχα!
    Μπονζούρ και καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τα καλοκαιρινά μπουρίνια. Η δροσούλα που τα ακολουθεί είναι ευλογία.
    Παρ' όλο που είχα κάτι ζημιές και μου κάηκε και το ρούτερ, πολύ ευχαριστήθηκα αυτή την προσωρινή ανάπαυλα στις ζεστές μέρες που με έκαναν μη δημιουργική!
    Μου άρεσε που δίπλα στα "όμορφα, ήρεμα και δροσερά" πρόσθεσες και το ατμοσφαιρικά. Το έκανα αμέσως εικόνα...

    Καλά να περνάς! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτη ηταν φθινοπωρινη βροχη, οχι καλοκαιρινο μπουρινι. Δροσισε για τα καλα και απολαυσα καθε στιγμη με το αγαπημενο μου λευκο πουλοβερ και με το να τυλιγομαι την πικε κουβερτουλα τα βραδια. Αγαπω και περιμενω τοσο πολυ το φθινοπωρο που το εξελαβα ως δωρο το Σ-Κ που περασε :)
    Ποσο χαιρομαι που ενω ο καιρος σου αλλαξε τα σχεδια καταφερες να αγκαλιασεις την καθε ανατροπη. Να απολαυσεις τον αντρουλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή