Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Νέο blog!

Καλή Χρονιά σε όλους!!!!


http://fourtounis.gr


Τελικά όταν προσπαθεί κανείς να βρει την ευτυχία μέσα του, καλά πράγματα αρχίζουν να συμβαίνουν. Πολύ καλά!! Πάρα πολύ καλά!!!
Κι ένα κακό όμως! Εξαφανίστηκα από τον blogger. Ωστόσο είχα έναν πολύ καλό και δημιουργικό λόγο. 
'Ολα ξεκίνησαν όταν το βλαστάρι ξεκίνησε Γυμνάσιο. Την πρώτη χρονιά πέρασε δύσκολα, κι εγώ ακόμα περισσότερο, τα έχουμε γράψει αυτά. Το καλό είναι οτι συνάντησα και ανθρώπους ευαισθητοποιημένους και αρκετά ενημερωμένους στο θέμα της δυσλεξίας. Δημιουργήθηκε μια μικρή κοινότητα. Ο καθένας προσφέρει ότι μπορεί και διαθέτει, γνώσεις, αγάπη, υπομονή, αντίλογο (πολύ χρήσιμο), προβληματισμούς και ελπίδες. 
Συνειδητοποίησα οτι αυτό που εγώ είχα να προσφέρω, ήταν οι εμπειρίες που αποκόμισα διδάσκοντας το βλαστάρι (και κάποιους φίλους του) Αγγλικά. Ξεκίνησα την επιμόρφωση και την εξειδίκευσή μου με προγράμματα και σεμινάρια (ακόμα τη συνεχίζω και δεν έχω σκοπό να την τελειώσω, μια και η γνώση είναι άπειρη). Επίσης συνειδητοποίησα οτι υπάρχει κόσμος που χρειάζεται όλη τη βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε στον τομέα της διδασκαλίας Αγγλικών σε μαθητές με δυσλεξία, και πολλά άλλα που αφορούν τη γενική εκπαίδευση.
Δημιούργησα ένα καινούριο blog όπου ασχολούμαι με θέματα εκπαιδευτικά και απευθύνεται σε όλους και φιλοδοξεί να εκφράσει τη δική μου οπτική πάνω στη διδασκαλία Αγγλικών. 
Αν και είναι κάτι πολύ εξειδικευμένο, ελπίζω στη βοήθεια και την υποστήριξη των φίλων της Hermine και είμαι σίγουρη ότι θα την έχω, τουλάχιστον με τη μορφή θετικής ενέργειας. 
Θα χαρώ να ακούσω τα σχόλιά σας και τις παρατηρήσεις σας.

Εδώ μπορείτε να ρίξετε μια ματιά:
https://dyslexia-matters.blogspot.gr/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου